“Ma olen üks teie seast. Suhetel põhinev lähenemine traumateadlikus koolis”
Sian Phillips, Deni Melim ja Daniel A. Hughes
Raamatu 500 leheküljel keskendutakse suhtepõhisele praktikale, mille abil tuuakse kiindumuse, intersubjektiivsuse ja neuropsühholoogia uuringute tulemused klassiruumi. See annab meile viisi, kuidas pakkuda õpilastele turvalisust ja olla toeks teekonnal usaldamatusest usaldamiseni. See suunab kasutama selliseid sekkumisi ja koolikultuuri arenguid, mis vastavad ka kõige haavatavamate õpilaste vajadustele.
Raamatu esimene osa annab ülevaate sellest, mida praegu suhtekeskse neurobioloogia, kiindumusteooria ning intersubjektiivsuse uuringutest teatakse selle kohta, miks arengutraumaga õpilastel on nii raske õppida.
Raamatu teises osas tutvustatakse Belong programmi. Belong programmi klassiruum Kingstonis Ontarios on esimene Põhja-Ameerikas, mis on otseselt düaadilise (vastastikuste suhete) praktika põhimõtete alusel üles ehitatud. Autorid kirjeldavad oma programmi ja selle edulugusid ning raskusi, millega meeskond silmitsi seisab, püüdes aidata õpilastel nende erutussüsteeme maha rahustada, et valmistada neid ette suhete loomiseks ja õppimiseks.
Raamatu kolmas osa kirjeldab nelja kooli praktikat – kolm algkooli ja üks alternatiivne keskkool – kus töötatakse väga keeruliste laste ja peredega ning suur osa õpilastest on arengutrauma kogemusega.
Raamatu formaat: Pehmekaaneline Tõlkinud: Elen Kinnep Toimetanud: Elen Kinnep, Jane Snaith Alapealkiri: Teraapia Kujundanud: Annika Mai Kreizman Keel: Eesti Kirjastus: MTÜ Igale Lapsele Pere Ilmumisaasta: 2023 Leheküljed: 510 Mõõdud: 148×210
Ma olen üks teie seast
€35,00
“Ma olen üks teie seast. Suhetel põhinev lähenemine traumateadlikus koolis”
Sian Phillips, Deni Melim ja Daniel A. Hughes
Raamatu 500 leheküljel keskendutakse suhtepõhisele praktikale, mille abil tuuakse kiindumuse, intersubjektiivsuse ja neuropsühholoogia uuringute tulemused klassiruumi. See annab meile viisi, kuidas pakkuda õpilastele turvalisust ja olla toeks teekonnal usaldamatusest usaldamiseni. See suunab kasutama selliseid sekkumisi ja koolikultuuri arenguid, mis vastavad ka kõige haavatavamate õpilaste vajadustele.
Raamatu esimene osa annab ülevaate sellest, mida praegu suhtekeskse neurobioloogia, kiindumusteooria ning intersubjektiivsuse uuringutest teatakse selle kohta, miks arengutraumaga õpilastel on nii raske õppida.
Raamatu teises osas tutvustatakse Belong programmi. Belong programmi klassiruum Kingstonis Ontarios on esimene Põhja-Ameerikas, mis on otseselt düaadilise (vastastikuste suhete) praktika põhimõtete alusel üles ehitatud. Autorid kirjeldavad oma programmi ja selle edulugusid ning raskusi, millega meeskond silmitsi seisab, püüdes aidata õpilastel nende erutussüsteeme maha rahustada, et valmistada neid ette suhete loomiseks ja õppimiseks.
Raamatu kolmas osa kirjeldab nelja kooli praktikat – kolm algkooli ja üks alternatiivne keskkool – kus töötatakse väga keeruliste laste ja peredega ning suur osa õpilastest on arengutrauma kogemusega.
Raamatu formaat: Pehmekaaneline
Tõlkinud: Elen Kinnep
Toimetanud: Elen Kinnep, Jane Snaith
Alapealkiri: Teraapia
Kujundanud: Annika Mai Kreizman
Keel: Eesti
Kirjastus: MTÜ Igale Lapsele Pere
Ilmumisaasta: 2023
Leheküljed: 510
Mõõdud: 148×210
140 laos